MARIA SE VAS A HERBA


MARIA SE VAS A HERBA

María se vas a herba,

cerra ben a porteleira,

que teño un xato no prado,

quere entrarche na trabeira.

 

I eu non quero, i eu non quero

 

O señor cura miroume,

dixome que era galana,

señor cura,  señor cura,

a usté non lle importa nada.

 

I eu non quero. I eu non quero

 

O cura mai-la criada,

van a ve´los cabritiños,

a criada caeu de cú,

e o cura de fuciños.

 

I eu non quero, i eu non quero.

 

O cura mai-la criada,

ordenaron de dormire,

e foronse dormir xuntos,

a nai que os á parire.

 

I eu non quero. I eu non quero.

Imagen

Deixar unha resposta

