ROMANCE DO CEGO ANDANTE


ROMANCE DO CEGO ANDANTE

Ábreme a portiña, ábreme o postigo,

dame do teu lenzo ¡ai meu ben! que veño ferido.

 

Pois se vés ferido vés a mala hora,

que as miñas portiñas ¡ai meu ben! non se abren agora.

 

Miña nai esperte, nin tanto dormir,

veña ouvir un cego ¡ai meu ben! cantar e tañir.

 

E se il canta e pide dalle pan e viño,

dille ó triste cego ¡ai meu ben! que siga o camiño.

 

Non quero seu pan, nin quero seu viño,

quero que Rosiña ¡ai meu ben! me ensine o camiño.

 

Culle, ou Rosiña, a roca e o liño,

vai co triste cego ¡ai meu ben! decirlle o camiño.

 

Anda, ou Rosiña, máis outro pouquiño,

son curto de vista ¡ai meu ben! non vexo o camiño.

 

De condes e duques xa fun pretendida,

e agora dun cego ¡ai meu ben! véxome rendida.

 

Eu non che son cego, nin Dios o permita,

sonche o conde Alberto ¡ai meu ben! que te pretendía.

 

Adeus miña casa, adeus meus quintais,

adeus compañeiras ¡ai meu ben! para nunca máis.

Imagen

Deixar unha resposta

