MULLER MIÑA


MULLER MIÑA

Muller miña non bebas viño

que che hei de comprar unhos zocos. 

E iso non maridiño non

que os pés tortos non queren os zocos 

e veña viño prós nosos corpos.

 

Muller miña non bebas viño

que che hei de comprar unhas medias.

E iso non maridiño non.

As pernas feas non queren as medias 

e os pés tortos non queren os zocos 

e veña viño prós nosos corpos 

 

Muller miña non bebas viño.

que che hei de comprar unhas braghas.

E iso non maridiño non,

cachas delgadas non queren as braghas,

as pernas feas non queren as medias,

e os pés tortos non queren os zocos

e veña viño prós nosos corpos 

 

Muller miña non bebas viño

que che hei de comprar un xustillo.

E iso non maridiño non ,

corpo sencillo non quere o xustillo,

cachas delgadas non queren as braghas,

as pernas feas non queren as medias

e os pés tortos non queren os zocos 

e veña viño prós nosos corpos.

 

Muller miña non bebas viño

que che hei de comprar un pañuelo.

E iso non maridiño non,

cabeza de anzuelo non quere pañuelo,

corpo sencillo non quere o xustillo,

cachas delgadas non queren as braghas,

as pernas feas non queren as medias

e os pés tortos non queren os zocos 

e veña viño pros nosos corpos.

Imaxe

En Portugal, cantase de outra maneira anque a letra é moi parecida.

O mulher, eu compro-te urna blusa.

– lsso nao, maridinho, isso nao,

na minha terra nao se usa.

Compra-me um litro de vinho,

água fria faz-me mal.

Isso sim, maridinho.

O mulher, eu compro-te urna saia.

– Isso nao, maridinh01 isso nao,

eu nao sou mulher de praia.

Compra-me um litro de vinho ...

– O mulher, eu compro-te urnas meias.

– lsso nao, maridinho, isso nao,

que me faz as pernas feias . .

Compra-meum litro de vinho ...

– O mulher, eu compro-te umaschancas.

lsso nao, maridinho, isso nao,

que ~ faz as ‘pernas mancas ..

Compra-me um litro de vinho …

– O mulher, eu compro-te urnas botas.

Isso nao, maridinho, isso nao,

que me faz as pemas tortas.

Compra-me um litro de vinho …

O mulher, eu compro-te um burrinho.

Isso sim, maridinho, isso sim,

que dum lado leva o pao,

doutro lado leva o vinho,

e eu também vou no burrinho.

Deixar unha resposta

