O MEU CEO (2000)


O MEU CEO  (2000)

O meu ceo é como todos,

que queredes que vos diga.

E ten noite, e tamén ten día

como todos os ceos, vaia.

A min gustame mais o meu

pola noite,

e mirar alá no fondo,

no mais fondo do horizonte,

e ver a Lúa chea,

brilante, fermosa,

có sorriso dun cativo,

e coa cara de unha nena… moi fermosa.

Con duas estrelas o seu lado,

as mais brilantes do ceo,

do meu ceo,

dese ceo

que é o mismo que o de todos,

anque o meu,

ademais,

ten unha Lúa moi fermosa…

e as dúas estrelas que mais brilan.

(Para miña muller e miñas fillas, lúa e estrelas da noite

escura que me abrazou durante un tempo.

E para todos os que están a sofrir o cancro, e que se atopan

no medio do tunel. Para que sepan que hai saída na outra veira)

 

2 thoughts on “O MEU CEO (2000)

    • Moitas grazas Vicente. Xa mo dixeras fai anos cando cho lin a ver que che parecía. Sabes o que supón para min e por eso penso coma ti, que é o mais fermoso que escrín.
      Unha aperta pra ti e outra pra Antón e Moncho da miña parte.

Deixar unha resposta

