O GAITEIRO VENDEU A GAITA


O GAITEIRO VENDEU A GAITA

Verán un caso chocante

nas montañas do Cibreiro,

con unha fermosa nena,

que casou con un gaiteiro.

 

As nenas daquela terra,

son tan amigas da gaita,

que como haxa quen lles toque,

bailan sempre e no se cansan.

 

El chamabase Cristobal,

e un día vendeu a gaita,

e a rapaza enferruñouse,

porque lle facía falta.

 

Non te enfades rapaciña,

porque eu vendín a gaita,

ei comprar outra mais nova,

anque empeñemos a casa.

 

Cando a rapaza veu a nova

botoulle as mans ó punteiro,

dixo ¡¡ Moitas grazas ai meu Deus !!

tiruliro meu gaiteiro.

 

Esta si que é ben feitiña,

mais parece unha monada,

non vin gaita mais bonita,

e pra min tan axeitada.

 

(O Cego dos Vilares, remataba esta cantiga de outro xeito)

 

Pois boa cousa fixeches,

seica te tentou o demo,

xa podes marchar da casa

que sin gaita eu non te quero.

 

Pois non te asustes muller

porque eu vendín a gaita,

Irei mercar unha nova,

anque empeñemo-la casa.

 

Ó outro día o Cristovo,

chegou o escurecer a casa,

saíu a súa muller a  porta

por ver si levaba gaita.

 

E así que lle viu a nova,

botoulle a man ó punteiro.

¡¡ Esta sí que é ben feitiña !!

Tiruliro meu gaiteiro.

 

Pois entonces muller miña,

heiche de tocar un pouco,

e bailarémo-la muiñeira,

si o permite o San Antonio.

 

(E hai outra versión moito mais estendida,

e que se coñece como “A Gaita do Cristobo”,

poreina de seguido para que non esteñan

separadas unhas versións das outras)

Imaxe

Deixar unha resposta

